Mitä teimme: Kutsuimme amerikkalaisen vastuullisuusviestinnän vaikuttajan Susan McPhersonin Lappiin tutustumaan Lappiin matkakohteena sekä yritysympäristönä. Järjestimme hänelle tapaamisia mm. Lappsetin ja Pentikin kanssa. Hän kirjoitti kokemuksistaan useisiin medioihin, mm. Forbes Online, Fathomaway.com sekä TueNight.com. Richard Branson twiittasi McPhersonin ”What the Finnish Arctic Region can teach us about social corporate responsibility” -artikkelin miljoonille seuraajilleen.
Mitä saavutettiin: Viesti Lapista vastuullisena bisnesympäristönä saavutti kymmenet miljoonat vastaanottajat.
Forbes Online levikki: 30 milj. /kk.
Virgin.com levikki: 2 milj. /kk. + 5,7t jakoa
Richard Branson Twitter-tili: 11 milj. seuraajaa, 650 uudelleentviittausta, 1,3t tykkäystä