Mitä teimme:
UK-markkinalle suunniteltu Arctic Hottest Huts -kampanja kuljetti matkailusta kiinnostuneita Lapin uniikkien majoitusvaihtoehtojen ääreen, joissa revontulikokemus on läsnä. Kampanjasivulla oli käynnissä myös kilpailu, jossa yksi onnekas voitti matkan Lapin revontulten alle. Ohjasimme kampanjasivulle liikennettä tehokkaasti Only In Laplandin sosiaalisen median kanavia hyödyntämällä mainonnan keinoin. Sivustolla konvertoimme vierailijat markkinointiluvallisiksi yhteystiedoiksi myöhempää markkinointia ja kohdentamista varten.
Mitä saavutettiin:
- Tavoitimme digimainonnalla brittimarkkinoilta 319 722 Lapista ja revontulista kiinnostunutta potentiaalista matkailijaa.
- Verkkosivuilla vieraili 22 471 ihmistä, joista 9361 osallistui kilpailuun ja liittyi asiakasrekisteriimme.
- Kampanja oli erittäin kustannustehokas tapa saada Lapin matkailun yhteiseen asiakasrekisteriin uniikeista majoituskohteista ja revontulista kiinnostuneita brittikuluttajia.