Mitä teimme:
Olimme partnereina Finavian toteuttamassa #LifeinHEL -kampanjassa, jossa asui Helsingin lentokentällä 30 päivää tarkoituksenaan selvittää, onko maailman parhaaksi lentokentäksi valittu Helsinki-Vantaan lentokenttä maineensa veroinen. Palkinnoksi testistään Ryan sai matkan Lappiin. Toteutimme Ryanin unohtumattoman Lapin matkan yhdessä Visit Rovaniemen ja Levin matkailun kanssa. Palkintomatkassa panostettiin elämyksiin ja hyvään uneen luksus- ja erikoismajoituksissa. Ryan seurueineen pääsi matkalla kokeilemaan muun muassa murtomaahiihtoa, tapaamaan Joulupukin ja hänen apureitaan, osallistumaan Levin maailman cupiin, huskyajelulle ja saunomaan.
Mitä saavutettiin:
- 10.2017 – 12.11.2017 toteutettu kampanja tavoitti 2.2 miljardia ihmistä. Lappi oli mukana noin 65% kampanjan sisällöistä, tavoittaen siis 143 000 000 ihmistä. Only in Lapland -kanavissa tavoitettiin sen lisäksi yht. 36 259 ihmistä.
- Kampanja sai runsaasti näkvyyttä kansainvälisesti: mediahittejä se sai yhteensä 452 kappaletta, ansaitun median arvo oli n. 2 miljoonaa €. Kampanja on kahminut arvostettuja mainosalan palkintoja ympäri maailmaa, mm. pronssia Cannes Lionsissa kesällä 2018, ja tehnyt Lappia tunnetuksi korkeatasoisena destinaationa toivotulle kohderyhmälle.