Etusivu› Instagrammaajat hehkuttivat kesäistä Lappia Instagrammaajat hehkuttivat kesäistä Lappia Mitä teimme:Teimme heinäkuussa 2018 yhteistyötä kolmen suomalaisen Instagram-vaikuttajan sekä yhden kansainvälisen vaikuttajan kanssa...
Etusivu› Virtual Lapland vei Lappia kohdemarkkinoille Virtual Lapland vei Lappia kohdemarkkinoille Virtual Lapland –kampanjan tavoitteena oli kasvattaa Lapin ääniosuutta erottuvalla ja perinteisestä matkailumarkkinoinnista...
Etusivu› Muuttokuumetta-kampanja puhutteli ydinkohderyhmää Muuttokuumetta-kampanja puhutteli ydinkohderyhmää Muutokuumetta-kampanjalla pureuduttiin Lapin muuttajapotentiaalitutkimuksessa todettuihin muuton esteisiin. Tutkimuksessa havaittiin Lappiin...
Etusivu› Sound of Lapland -kokonaisuus nosti kiinnostusta Lapin lumetonta aikaa kohtaan ja ylläpiti Lapin tunnettuutta myös koronan keskellä Sound of Lapland -kokonaisuus nosti kiinnostusta Lapin lumetonta aikaa kohtaan ja ylläpiti Lapin tunnettuutta myös koronan keskellä Sound of Lapland -hanke oli House of Laplandin kansainvälisen matkailumarkkinoinnin kampanja- ja tutkimuskokonaisuus, joka toteutettiin...
Etusivu› Lapin sesonkityöt herättivät laajaa kiinnostusta Lapin sesonkityöt herättivät laajaa kiinnostusta Töihin Lappiin -kampanja sai jatkoa, kun House of Lapland tarttui toimialakohtaiseen työvoimapulaan toteuttamalla kampanjan Lapin alueen...
Etusivu› Mun Lapin matkavinkit kannustivat kesäiseen ajatusleikkiin Mun Lapin matkavinkit kannustivat kesäiseen ajatusleikkiin Uusien asukkaiden houkuttelua jatkettiin kesän aikana Lapin osaaja- ja asukasmarkkinoinnissa toteuttamalla Mun Lapin matkavinkit...